Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".

Już niecałe 2 tygodnie

 

 

 


 Już niecałe 2 tygodnie dzielą nas od V jubileuszowej edycji Grodziskiego Półmaratonu "Słowaka". Na liście startowej jest już ponad 1850 nazwisk co gwarantuje absolutny rekord frekwencji. Zachęcam do zapoznania się z krótkim podsumowaniem najważniejszych spraw organizacyjnych:

1. Zgłoszenia – osoby, które chcą wystartować w biegu muszą się zgłosić i zapłacić opłatę startową do 5 czerwca. Nie będzie możliwości zapisów ani zapłaty po tym terminie!

2. Na zdjęciu prezentujemy medal z tegorocznej edycji – będzie możliwość wygrawerowania nazwiska i wyniku na odwrocie medalu (za dodatkową opłatą)

3. Biuro zawodów – ze względu na dużą ilość zgłoszonych biegaczy zadecydowaliśmy o otwarciu biura zawodów również w sobotę 11 czerwca w godzinach: 17:00 - 19:00 – bardzo prosimy osoby przyjeżdżające w sobotę a także mieszkańców Grodziska Wielkopolskiego i okolic o odbiór pakietów startowych w sobotę. W niedzielę biuro zawodów otwarte będzie w godzinach: 7:00 – 10:00.

4. Start – jak zawsze odbywa się na rynku w Grodzisku – ze względu na bardzo dużą ilość zgłoszonych zawodników zdecydowaliśmy się na wprowadzenie stref czasowych (oznaczonych tabliczkami – do 1:30, do 1:45, do 2:00 i powyżej 2:00). Na etapie rozpoczęcia zapisów nie przewidywaliśmy aż tak dużej frekwencji i w związku z tym nie planowaliśmy też stref czasowych – stąd też nie prosiliśmy Was o podawanie najlepszych swoich wyników na tym dystansie. To o co prosimy w tej chwili to o ustawianie się w odpowiedniej strefie czasowej zgodnie ze swoim planowanym czasem ukończenia biegu – ułatwi to nam wszystkim organizację startu i sprawne przeprowadzenie biegu a także zmniejszy tłok na trasie.

 

5. Punkty odżywcze i odświeżania na trasie biegu – na pętli znajdować się będą jak co roku 2 punkty odżywiania – woda oraz napój izotoniczny. Stoły będą z daleka oznaczone tabliczkami tak, aby można było łatwo odnaleźć produkt, który nas interesuje. Przed punktami z odżywaniem będą rozstawione punkty odświeżania czyli baseniki z wodą – w pakiecie startowym otrzymacie gąbki.

6. Pacemakerzy – będą prowadzili grupy na 4 czasy – 1:30, 1:40, 1:50, 2:00

7. Catering – na mecie jak co roku będzie na Was czekał nasz niepowtarzalny grodziski catering – w tym roku będzie dla każdego zawodnika: kiełbaska z bułką, leczo, pieczarki, chleb ze smalcem i ogórki kiszone, placek, kawa, herbata i piwo.

 

8. Plan dnia:
7:00 – 10:00 – weryfikacja zawodników w biurze zawodów
10:30 – start honorowy spod biura zawodów – uroczysty przemarsz na miejsce startu na rynku wraz z grodziską orkiestrą dętą
11:00 – start biegu
14:00 – zakończenie biegu, występ zespołu rockowego
14:30 – ceremonia wręczenia nagród, losowanie nagród
15:00 – zakończenie imprezy

9. Inne atrakcje – podobnie jak w roku ubiegłym zapewnimy atrakcje dodatkowe w postaci możliwości oglądania na bieżąco najważniejszych wydarzeń biegu na ogromnym telebimie w zamkniętej całkowicie dla zawodników strefie mety. Będzie też towarzyszył nam helikopter na starcie i na trasie biegu.

Bądźcie z nami w Grodzisku 11 i 12 czerwca! Zapraszamy serdecznie!!!